Algemene ledenvergadering 2015

maart 9, 2015 in Evenementen, Home, Nieuws, Slideshow

Een goed bezochte ALV 2015

De algemene ledenvergadering heeft weer plaatsgevonden. Ditmaal in Raalte bij het American Motorcycle museum. Een erg leuke lokatie en gezien het fantastische weer was het een fantastische rit voor een hoop Capri’s. De opkomst was heel behoorlijk te noemen en er was genoeg door te nemen en te bespreken.

Diverse onderwerpen passeerden de revue, waaronder reguliere zaken zoals verslagen van het bestuur en de kascommissie. Daarnaast was er een goede discussie over het lidmaatschap van de Fehac.

Ook waren er bestuursverkiezingen. Hans (Voorzitter, Johan (Secretaris) en Foeke (Algemeen) waren herkiesbaar. Rolph (Algemeen) en Rein (Penningmeester) vonden het mooi geweest naar een fors aantal jaren. Er was dus plek voor vers bloed wat gelukkig beschikbaar was in de vorm van Ewout Batstra als Penningmeester en uw eigen webmaster Arjen Hermanns die als algemeen bestuurslid wilden aantreden. De vergadering had geen bezwaren tegen het voortzetten van de zittende kandidaten en de nieuwe bestuursleden. Dus is er een volledig bestuur en gaan we er met frisse zin tegenaan. Een uitgebreidere introductie van de nieuwe bestuursleden volgt ongetwijfeld in een komend clubblad.

Na afloop van de vergadering was er gelegenheid tot het bezoeken van het American Motorcycle Museum, alwaar de nodige Harley-Daividsons en Indians stonden. Erg leuk om te zien.

ALV 2015

American Motorcycle Museum, Raalte

2015 - Onderdelendag Maart

Een kleine impressie van de onderdelendag in Barneveld, Maart 2015

2015 - Sleuteldag

De sleuteldag 2015 bij Garage De automaten te Almere

2105 Int. Meeting FCCN Beekbergen

Fotoverslag van onze eigen Internationale meeting op 't Lierderholt te Beekbergen. Foto's van onze razende reporter, Wim Davidse.

Concours d'elegance 2015

De prijswinnaars van het Concours d'elegance 2015